Pojawiła się wersja poprawkowa do wczorajszego wydania testowego i trzeba przyznać, że Mojang wziął się do roboty i poprawił masę błędów z ostatnich kilku aktualizacji testowych. Zapraszam do przeczytania listy zmian i grania!
Zmieniono ikonę nowego launchera. Poprawiono problem z wybieraniem graczy z innych światów przez Blok Poleceń. Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry podczas próby przesunięcia serwera na liście serwerów bez zaznaczania żadnego. Poprawiono problem z Zombie, które nie zadawały żadnych obrażeń, jeśli ustawiło się im niestandardową ilość życia. Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry podczas użycia autouzupełnienia komendy. Poprawiono problem z zabiciem gracza przez komendę /kill, kiedy ma ustawiony efekt odporności na wyższym poziomie niż 5. Poprawiono problem z przyśpieszonym zachowaniem świata. Poprawiono problem z nie wyświetlaniem większej ilości życia na tablicy wyników podczas używania efektu Health Boost. Poprawiono błąd z otrzymaniem obrażeń po upłynięciu działania efektu Health Boost. Poprawiono problem z regeneracją życia na najniższym poziomie trudności pomimo wyłączenia zasady naturalRegeneration. Poprawiono błąd z ustawieniem domyślnej ilości życia po upłynięciu działania efektu Health Boost. Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry, kiedy spawner jest ustawiony na spawnowanie małych Zombie. Poprawiono problem z wyświetlaniem jakości połączenia z serwerami. Poprawiono wyświetlaną nazwę Paczek Zasobów w opcjach gry. Poprawiono wyświetlaną nazwę efektu Heatlh Boost w ekwipunku gracza. Poprawiono błędną teksturę wagonika. Poprawiono błędną teksturę kuli ognia. Poprawiono animację ognia. Poprawiono wyświetlanie się interfejsu podczas walki z bossem (w trakcie wyświetlania ilości życia bossa). Poprawiono problem z położeniem dywanów na niektórych blokach. Poprawiono wyświetlanie końcowych napisów. Poprawiono problem ze zmianą pory dnia po spaniu w łóżku pomimo wyłączonej zasady doDaylightCycle. Poprawiono problem z aktualizacją koloru trawy biomów po zmianie paczki zasobów.
|