Niespodziewanie otrzymaliśmy wersję testową! Mojang zdecydował się porządnie zabrać za poprawianie błędów, co może zaowocować szybszym nadejściem wersji przedpremierowej . 1.6. Zapewne zostało jeszcze sporo pracy z Paczkami Zasobów i nowym launcherem, ale miejmy nadzieję, że zostanie to już wkrótce skończone.
Poprawiono problem z kolorem trawy po użyciu anaglifowego 3D. Poprawiono niewłaściwe sygnały zwracane przez komparator po użyciu niektórych komend w bloku poleceń. Poprawiono błąd z możliwością tworzenia tablicy wyników bez nazwy. Poprawiono problem z niewłaściwą teksturą liści brzozy. Poprawiono problem z właściwym zapisem daty ostatniego świata, na którym graliśmy. Poprawiono problem z wyrzuceniem gry podczas zmiany Paczki Zasobów. Poprawiono problem z wyrzuceniem serwera po użyciu komendy /kill. Poprawiono problem z kolorem wody i lawy po użyciu anaglifowego 3D. Poprawiono problem z nieniszczeniem się krzesiwa po zainicjowaniu TNT. Poprawiono problem z brakującymi teksturami animowanych bloków. Poprawiono błędną pozycję paska obrony podczas używania efektu Health Boost lub Absorption. Poprawiono problem z wyświetlaniem serc podczas używania efektu Health Boost i Absorption w tym samym czasie. Poprawiono problem z aktualizowaniem Paczek Zasobów po zmianie w trakcie gry.
|