Nareszcie jest! Mowa oczywiście o wersji testowej 13w26a. Pełne wydanie . 1.6 wciąż jest zapowiedziane na ten tydzień, także czekajcie. Oczywiście teraz nie ma co spodziewać się żadnych nowości, Mojang siedzi i poprawia wszelkie błędy.
Poprawiono teksturę Magicznej Latarni, kiedy jest postawiona obok innych bloków. Poprawiono błędną angielską nazwę lampionu z dyni. Poprawiono niewyświetlającą się teksturę statywu alchemicznego, kiedy jest postawiony obok innego bloku. Poprawiono teksturę rzucanej mikstury podczas jej zniszczenia. Poprawiono teksturę kaktusa, kiedy jest postawiony obok innych bloków. Poprawiono problem z desynchronizacją gry, podczas zanurzenia się w wodzie będąc w jakimś pojeździe. Poprawiono problem ze zbyt długą nazwą ważącej płytki naciskowej. Poprawiono błąd z zachowaniem łódek. Poprawiono problem z odtwarzaniem dźwięku galopu i chodu konia w tym samym czasie. Poprawiono problem z utykaniem paska skoku na koniu podczas zejścia z konia. Poprawiono błąd z zachowaniem konia bez siodła. Poprawiono problem ze zbyt wysokim poziomem życia po upływie działania efektu Health Boost. Poprawiono błąd z zachowaniem słońca po wyłączeniu zasady doDaylightCycle. Poprawiono problem z rozmnażaniem koni, kiedy mają na sobie zbroję. Poprawiono błędny kierunek gracza podczas ujeżdżania konia. Poprawiono problem z ignorowaniem efektu Jump Boost podczas skoku na koniu. Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry po pewnym czasie rozgrywki w sieci lokalnej. Poprawiono problem ze wczytywaniem listy języków.
|