Niespodziewanie otrzymaliśmy wersję testową! Mojang zdecydował się porządnie zabrać za poprawianie błędów, co może zaowocować szybszym nadejściem wersji przedpremierowej . 1.6. Zapewne zostało jeszcze sporo pracy z Paczkami Zasobów i nowym launcherem, ale miejmy nadzieję, że zostanie to już wkrótce skończone.
Poprawiono problem z kolorem trawy po użyciu anaglifowego 3D.
Poprawiono niewłaściwe sygnały zwracane przez komparator po użyciu niektórych komend w bloku poleceń.
Poprawiono błąd z możliwością tworzenia tablicy wyników bez nazwy.
Poprawiono problem z niewłaściwą teksturą liści brzozy.
Poprawiono problem z właściwym zapisem daty ostatniego świata, na którym graliśmy.
Poprawiono problem z wyrzuceniem gry podczas zmiany Paczki Zasobów.
Poprawiono problem z wyrzuceniem serwera po użyciu komendy /kill.
Poprawiono problem z kolorem wody i lawy po użyciu anaglifowego 3D.
Poprawiono problem z nieniszczeniem się krzesiwa po zainicjowaniu TNT.
Poprawiono problem z brakującymi teksturami animowanych bloków.
Poprawiono błędną pozycję paska obrony podczas używania efektu Health Boost lub Absorption.
Poprawiono problem z wyświetlaniem serc podczas używania efektu Health Boost i Absorption w tym samym czasie.
Poprawiono problem z aktualizowaniem Paczek Zasobów po zmianie w trakcie gry.
Offline