Nareszcie jest! Mowa oczywiście o wersji testowej 13w26a. Pełne wydanie . 1.6 wciąż jest zapowiedziane na ten tydzień, także czekajcie. Oczywiście teraz nie ma co spodziewać się żadnych nowości, Mojang siedzi i poprawia wszelkie błędy.
Poprawiono teksturę Magicznej Latarni, kiedy jest postawiona obok innych bloków.
Poprawiono błędną angielską nazwę lampionu z dyni.
Poprawiono niewyświetlającą się teksturę statywu alchemicznego, kiedy jest postawiony obok innego bloku.
Poprawiono teksturę rzucanej mikstury podczas jej zniszczenia.
Poprawiono teksturę kaktusa, kiedy jest postawiony obok innych bloków.
Poprawiono problem z desynchronizacją gry, podczas zanurzenia się w wodzie będąc w jakimś pojeździe.
Poprawiono problem ze zbyt długą nazwą ważącej płytki naciskowej.
Poprawiono błąd z zachowaniem łódek.
Poprawiono problem z odtwarzaniem dźwięku galopu i chodu konia w tym samym czasie.
Poprawiono problem z utykaniem paska skoku na koniu podczas zejścia z konia.
Poprawiono błąd z zachowaniem konia bez siodła.
Poprawiono problem ze zbyt wysokim poziomem życia po upływie działania efektu Health Boost.
Poprawiono błąd z zachowaniem słońca po wyłączeniu zasady doDaylightCycle.
Poprawiono problem z rozmnażaniem koni, kiedy mają na sobie zbroję.
Poprawiono błędny kierunek gracza podczas ujeżdżania konia.
Poprawiono problem z ignorowaniem efektu Jump Boost podczas skoku na koniu.
Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry po pewnym czasie rozgrywki w sieci lokalnej.
Poprawiono problem ze wczytywaniem listy języków.
Offline